O mnie

Justyna Ramut

Od lat moją pasją jest człowiek i procesy jakie zachodzą w naszym organizmie. Połączenia, zależności oraz niezwykły system naczyń połączonych, którego zrównoważona praca daje nam zdrowie i dobre samopoczucie. W momencie zaburzenia tej równowagi, np. gdy dochodzi do urazu, przeciążenia czy działa na nas długotrwale stres rozpoczynają się procesy, które wytrącają nasze ciało z homeostazy. Manifestuje się to bólem, zaburzeniem funkcji i obniżeniem jakości życia.

Fascynuje mnie droga do znalezienia źródła i przyczyny dolegliwości a satysfakcję przynosi eliminacja lub zmniejszenie bólu i dyskomfortu pacjenta.

Stawy skroniowo-żuchwowe (TMJ temporomandibular joint) to w skali naszego organizmu wyjątkowy obszar, którego prawidłowa funkcja zależy od wielu czynników oraz właściwego napięcia struktur tkankowych.

Od 2018 r. specjalizuję się w fizjoterapii stomatologicznej i zajmuję się terapią pacjentów z dolegliwościami ze strony stawów skroniowo-żuchwowych ( TMD – temporomandibular disoder) oraz kompleksu żuchwowo-gnykowo-czaszkowego.

W swojej pracy gabinetowej zajmuję się również terapią pacjentów ze schorzeniami i dolegliwościami narządu ruchu ( tj, bóle kręgosłupa, stawów obwodowych, urazy, stany po operacjach ortopedycznych etc.)

Wykształcenie

• Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
      • mgr fizjoterapii
      • nr pwzfz 38863